július 02, 2008

43. Bogáncs és vasvessző

Más alkalommal így szólt hozzám Jézus: »Több fájdalmat és szenvedést okoz Nekem egy kételkedő, vagy hitetlen papi lélek, mint ezer más lélek; mert míg az utóbbiak bogánccsal csapnak arcomba, amikor szembeszegülnek akaratommal, az előbbiek vasvesszővel zúzzák Testemet.« »Azokat a papokat, akik tudatos ellenszenvből, vagy gyűlöletből megkötöznek Engem, nem az Én isteni akaratom vezeti; ezek nemcsak az Én terveim, hanem kiválasztottaim ellen is harcolnak. Amíg kételyeiket és gonosz szándékaitokat el nem vetitek, s míg alázattal nem törekedtek arra, hogy Én legyék bennetek minden, ígéreteim nem fognak beteljesedni lelketekben.« »Jaj nektek, hálátlan és keménynyakú papok! Mily könnyen elháríthatnátok az akadályokat! Mily könynyen meg tudnátok menteni hazátokat és részint az egész világot, ti magatok! De hitetlenségtek megkötözve tart Engem azokban a lelkekben, akik által terveim keresztülvihetném. Mivel saját hibátokból terveimet és akaratomat meghiúsítjátok, ezáltal magatokra vonjátok az igazságos büntetés csapásait, de nem csak magatokra, hanem azokra is, akikkel éltek.« »Lányom, irgalmas szeretetem helyet kell hogy adjon az igazságosságnak. Látni fogják nyakassaguk következményeit!«

Nincsenek megjegyzések: