július 03, 2008

70. A megváltó Vér szózata.

"Papjaim! Most az a Vér beszél hozzátok, amely a rátok bízott lelkek üdvösségéért a keresztfáról lecsordult. E mindenható Vér tisztított és szentelt meg benneteket is. Hasonlóképpen e Vér által ti is tisztítsátok és szenteljétek meg azon lelkeket, akiket felszentelésetek pillanatában rátok bíztam. Közöljétek velük a megváltás boldogító titkát, hogy ők is ott legyenek, ahol Én vagyok, s ahová benneteket is várlak. Megváltó Véremre kérlek benneteket, ne hagyjátok elpusztulni a rátok bízott lelkeket! Adjatok nekik egy pohár vizet, mert szomjaznak Engem. Adjatok nekik egy falat kenyeret, mert éheznek Engem. Adjatok nekik némi pihenést, mert elfáradtak az Én keresésemben. Adjatok nekik szelíd szavakat, mert a világ meggyötörte őket. Adjatok nekik őszinte imákat, mert száraz a lelkük, mint a sivatag. Adjatok nekik mennyei orvosságot, mert a bűn megsebezte őket. Mutassatok nekik szabadulást, mert tőrbe csalta őket a gonosz. Papjaim! Egy lélek megmentéséért mondjatok le a világról, annak minden múló javáról, mondjatok le még önmagatokról is! Szent reménnyel eltelve forduljatok Hozzám a haldoklók lelkének távozásakor. Hallgatok hívó szavatokra, s közös erővel eltiporjuk a pokol szörnyetegét. Bízzatok Bennem! Aki halálakor az örök halál felé indul, imáitok szent ereje által az örök életbe érkezhet!<<

Nincsenek megjegyzések: